Little Muslimah
Belajar .... =>
Thursday, October 3, 2013 • 6:41 PM • 0 comments

Assalamualaikum ,
    Hye Hye Hye . Dah sarapan ? Ngeh , saya belum . hihi . Malas sangat nak makan . *pun nak bagitahu ke ?* haih , Okey , Berbalik pada tajuk kita .... Bila nak cuti sekolah mesti ramai yang cakap macam ni .. kan ?

*Yeayy! Esok cuti!*
*CUTI!!!! Bye buku , Bye sekolah..!HAHA!*

Ekh , cuti tu .. maksudnya tak payah belajar ekh ?

*siapacakap?-siapacakap?-siapacakap?*
*Time cuti lah nak belajar kawannn ! *

Yeahh! Itu jawapan yang saya nak dengar !*clap hands*

okey , time cuti , kita kena belajar , sebab ape ?

*Sebab PBS lah  !!! *

Teeetttt ! *Wrong! =P*

*Then whattt ?!*
*Kau belajar Lillahi Ta'ala @ sebab exam and PBS *
*Sentap*
haaa-haaa , tak tauu!! aiyokkk . =P

Hmmm , Sebenar-benarnya saya dah takde idea .....! HAHA ! xD
Okeylahh , daripada saya merapu lebih2 , saya akhiri dengan ucapan ,
Sekian , Assalamualaikum . =D



Assalamualaikum , Deen hanya Hamba Allah yang biasa-biasa saja ... Sedang mencari keredhaan-Nya . Merindui sahabat-sahabat sendiri . :')
Diary About Link