Little Muslimah
Let's get Henshin !
Tuesday, October 15, 2013 • 6:09 PM • 0 comments

Assalamualaikum .
   Dear awak , Awak nak tau satu benda tak ? Saya dah stop mesej dengan budak laki , Awak macam mana ? Awak nak tau tak . Dosa tau mesej atau chat atau apa2 yang seumpama dengannya , dengan budak laki ... Saya tau awak dah tak layan chat saya , mesej saya .. Tapi awak masih mesej , chat dengan orang yang berlainan dengan jantina awak . Awak , stop lah , Please .. Dosa kerana tak jaga Ikhtilat . Ikhtilat bukan dalam dunia reality je , Ikhtilat kena jaga dekat mana2 je kita pergi . Awak tau tak benda ni ? Saya tau yg awak sebenarnya dh tau , cuma awak tak amalkan perkataan tu dalam hidup awak .
   Awak , sejujurnya . saya nak cakap .. Saya jeles tengok awak chat dengan bdk perempuan lain ... Saya jeles ... Ye , saya jujur . Saya memang ada chat dengan budak laki . Tapi , tu dulu . Sekarang saya dah betul2 insaf . Saya dah tak buat dah benda tu ... Saya jaga pergaulan saya . Mulai minggu lepas lagi saya dah stop chat dengan budak laki . Awak nak tau ? Saya dah kurang kena kacau . Saya anggap tu berita gembira dari saya kpd awk ... Kan ? Awak , sorry sebab tibe2 je saya suruh awak stop mesej saya & call saya . Sorry , Saya dah tak nak tambah dosa . Amalan kebaikan saya belum cukup untuk saya tambah dosa . Awak cakap , awak dah insaf . Tapi insaf dengan saya je . Kita clash , cuma kawan baik , tak call , tak mesej . K , awak dengar ni , Saya tau awk dah mula berubah , Berubah kearah yang lebih baik . Saya cukup gembira dah dengan benda tu .. But , can you do something Lillahi Ta'ala ?  Get change , Jaga Ikhtilat , Jangan mesej atau chat dengan budak perempuan macam yang awak dah buat dekat saya . Please ...
  Awak nak tau satu FAKTA berkenaan pelajar tahfiz ? Untuk lelaki , Jika ada SETITIK perasaan suka , rindu , sayang terhadap perempuan yang BUKAN MAHRAM , Hafalannya MUDAH untuk DILUPAKAN . Begitu juga untuk yang perempuan . Jadi , sia2 jelah kan kita hafal banyak Juz pun kalau  senang sangat nak lupa . Kan ? Nak tau kenapa benda tu boleh jadi ? Ianya kerana , Syaitan dah cucuk jarum dia , supaya kita LALAI . Nauzubillahi minzaalik .

 So , Let's get HENSHIN together ! 
Indahnya  jika satu dunia ni menjaga pergaulan mereka . Indahnya dunia ni , Jika satu dunia ni tau jaga Ikhtilat , Jaga aurat . Seronok ... Tiada peperangan . Indahnya dunia ni , Jika satu dunia ni , Tau jaga pandangan . Indahnya dunia ni .. =')

  Ikhlas dari saya ,
Hamba Allah Yang Sentiasa Melakukan Kesilapan .






Assalamualaikum , Deen hanya Hamba Allah yang biasa-biasa saja ... Sedang mencari keredhaan-Nya . Merindui sahabat-sahabat sendiri . :')
Diary About Link